Produsele comandate vor fi livrate în întreaga ţară prin curier ori la adresa destinatarului ori la adresa biroului curierului.
Produsele se livrează în ambalajul original sigilat de producător.
Când va fi livrată comanda mea?
Toate comenzile plasate înainte de ora 17 se trimit în aceeaşi zi şi ajung la destinatar în ziua următoare. Termenul de livrare este de 7 zile.
Puteţi urmări statusul comenzii în profilul dvs. şi, de asemenea, verificați căsuța de email pentru mesajul „Comandă încheiată”, unde veți găsi numărul AWB al comenzii dvs.
Conditii generale pentru returul produselor
Daca ati decis sa returnati un produs, este necesar sa ne comunicati decizia de returnare. Puteti face acest lucru folosind una din urmatoarele cai de comunicare:
- Prin Email sartissconferinta@gmail.com;
- La nr. de telefon afisat pe site.
Dupa ce ne-ati informat, puteti pregati produsul pentru retur. Gasiti mai jos procedura de retur:
- Este necesar ca produsul returnat sa ajunga in sediul nostru in termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua in care l-ati primit (fie ca il aduceti personal sau expediati prin curier).
- Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, impreuna cu factura fiscala (sau o copie a acesteia) si cu toate documentele, certificatele, etichetele si accesoriile care l-au insotit;
- Produsul nu trebuie sa aiba conturi personale, parole de securitate, date cu caracter personal.
- In functie de gradul de uzura constatat, putem expedia produsul catre service-ul autorizat pentru o constatare a valorii diminuate.
ATENTIE! Produsele consumabile pot fi returnate doar daca sunt sigilate!
- Produsele consumabile: Cerneala imprimanta, toner, hartie, filme, solutii curatare,solutii developare, acumulatori, baterii, licente software, CD-uri, carti, castile intrauriculare, carduri.
- Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
- Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati
Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online,livrare sau ridicare din magazin). Pentru produsele achizitionate din magazin sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris Sartiss in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
- Daca toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, trebuie doar sa sigilati coletul si sa-l predati curierului pe care Dumneavoastra l-ati ales pentru a expedia coletul catre Sartiss
- Nu uitati sa ne furnizati contul bancar (IBAN) in care doriti sa va restituim contravaloarea produsului returnat.
- IBAN-ul trebuie sa contina 24 de caractere (cifre si litere) si sa fie exprimat in RON;
Nu este contract incheiat la distanta si nu se acorda Consumatorului dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile de la incheiere si nici alt drept de retur al produselor , acel contract in cadrul caruia Consumatorul ridica personal /intra in posesia produselor achizitionate in incinta spatiului comercial fizic al Sartiss, magazin in care consumatorul are atat dreptul sa ceara, cat si posibilitatea sa obtina proba produselor (verificarea integritatii si testarea caracteristicilor tehnice) inainte de a le prelua /de a intra in posesia lor. Acest contract se considera incheiat in spatiul comercial al Sartiss, in prezenta simultana a Consumatorului si a profesionistului, la momentul in care consumatorul, dupa plata, accepta sa preia personal si efectiv produsele achizitionate, fara sa aiba importanta ca produsul a fost mai inainte precomandat sau rezervat in magazin de la distanta, sau ca s-a achitat anterior un avans, sau intreg pretul.
Decizia Consumatorului de a prelua /de a intra in posesia fizica a produselor in magazinul Sartiss fara a mai cere efectuarea probei tehnice, nu schimba natura contractului; acesta ramane incheiat in spatiul comercial al profesionistului in prezenta simultana a partilor si nu da dreptul
Consumatorului la retragere din contract sau la alt tip de retur al produselor achizitionate. Prezenta clauza se aplica atat pentru bunuri, cat si pentru servicii.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti scrie la adresa de e-mail sartissconferinta@gmail.com
Va multumim!